Author Topic: Calea zacatechichi  (Read 15183 times)

Offline Saso

• Administrator
Re: Calea zacatechichi
« Reply #15 on: 28 December 2011, 09:21:15 »
Sinoči sem po dolgem času spet malo eksperimentiral s caleo - tokrat sem jo kadil (razmerje tobak : calea približno 1 : 1). Presenetilo me je, da ima tudi v obliki smotke izrazito grenek okus, a je bistveno manj neprijeten od čaja. Nekaj minut po kajenju sem opazil zelo subtilne učinke na percepcijo (vizualna zaznava postane nekoliko bolj intenzivna, robovi predmetov so bolj ostri in hkrati nekako mehki), poleg tega pa sem postal prijetno utrujen in nekoliko bolj sproščen. Efektov na sanjanje zaenkrat nisem opazil.

Offline Saso

• Administrator
« Reply #16 on: 03 August 2012, 13:29:22 »
Ponoven eksperiment s caleo - sinoči sem pred spanjem pokadil dve cigareti (razmerje spet približno 1 : 1). Po nekaj minutah spet začutim rahlo spremembo vizualne zaznave, dobim občutek lahke glave in težkih oči (kot nekakšna prijetna utrujenost), hkrati pa postanem izrazito buden. Sanje tokrat bolj zapomnljive, a precej odštekane - nekakšna zombie-apokalipsa. :mrgreen:

Ker sem te dni nekoliko bolj v zeliščarstvu, sem sinoči nekaj calee, ki mi je še ostala, namočil v alkohol. Ali bo nastal ekstrakt ali tinktura, mi trenutno še ni jasno, bo pa v vsakem primeru boljše od čaja (vsaj kar se okusa tiče). :mrgreen: Za danes planiram izpraznit nekaj kapsul in jih napolnit s caleo, da vidim, kakšen (če sploh) bo učinek od tega.

Offline Saso

• Administrator
« Reply #17 on: 03 August 2012, 13:40:49 »
Na Erowid-u sem naletel na odličen Beginner's Guide, ki ga bom kar v celoti prekopiral:

Quote from: Davion
The members of a different forum asked me to put together a beginner's guide to Calea Zacatechichi. I thought I'd share it here too. If you guys wanna post it, feel free. If not, that's fine too. :)

Disclaimer: I'm not a medical doctor. Consult your doctor, lawyer, mother, personal psychic, healer, and your local congressman/woman before ingesting this stuff. In fact, just don't ingest it at all.

But since you aren't going to take my advice....

WORDS OF CAUTION
Safety is always my first consideration when preparing herbs. It should be yours, too. So I'll break down the safety considerations for our friend, Mr. (or Mrs.) Calea Zacatechichi.

1.) Allergic Reactions
It's possible to have an allergic reaction to Calea. It's usually minor, but can be painful, and I wouldn't be suprised if it could be serious for some people. Symptoms include (but might not be limited to) lack of physical stamina, swelling in the extremeties with rash on the feet, between toes. Swelling in the hands, with redness on the fingers, mild nausea, drowsiness, very mild vertigo.
ALLERGY TEST: Test it first, and avoid the allergenics altogether. To test it, just keep 2 small leaves of Calea Z. under your tongue or in your cheek for about 15 minutes, ingesting the resulting juices. Expectorate the leaves, and wait for about 15 more minutes. If you feel ANY swelling or itching in your extremeties, discontinue use. FURTHERMORE, if you feel swelling, treat with topical diphenhydramine (benadryl.) DO NOT expose yourself to the sun while using topical dyphenhydramine. That in and of itself can make the allergic reaction 10 times WORSE, and can result in a doctor's visit. So just whole up indoors, wear a hat, whatever, but don't get a lot of sunshine if you are using topical diphenhydramine due to Calea allergy. MOST people aren't allergic to the stuff. If you are allergic to it, you can 'chew' the leaves for about a week, 'deal' with the mild reaction, and you will probably then have a resistence to the allergy. If you don't have a reaction with just a couple of leaves, you will PROBABLY be fine, so continue to the next section.

2.) NAUSEA
Cale Z. is simply the worst tasting edible substance known to man. If you make a tea of the stuff, be very near a place where you can vomit freely. I'm serious.

3.) LUNG CANCER
Your chances of getting lung cancer by smoking Calea Z are probably so small that they aren't worth mentioning, but what the heck. I don't recommend smoking ANYTHING, so I thought I'd put this little notice here that smoking ANYTHING can damage your lungs, since they aren't prepared to handle burning gases, tar, and the large (comparitively) and dense particles found in smoke.

EXPECTED RESULTS
Every person's body has a unique physiology, and a unique chemistry. Therefore, your results may vary. These results are typical, however.

MILD EUPHORIA
Especially when smoked in a large-enough quantity, Calea Z can produce a REALLY mild cannabis-like euphoria, but without the apathy. It's not the same thing, so don't just buy a ton of Calea Z. to smoke because 'budz' is illegal. You will probably not get the same effect just by drinking the tea, since the stuff tastes so terrible that the psychological effect of the bad taste offsets the euphoric feeling one might otherwise encounter.

MENTAL CLARITY
Strangely enough, I've found that using Calea in ANY form tends to clear the mind. It alters the perception of time so that it appears that time is passing more slowly, and it makes one feel more 'in control' of things.

VIVID DREAMS
This should be obvious, since this is a Lucid Dreaming Forum. Now you won't AUTOMATICALLY become lucid in your dreams, but your chances of lucidity are greatly increased. Furthermore, your dreams can seem so realistic (in some cases) that they are actually MORE enjoyable than a normal lucid dream where the level of clarity is not as high. The level of clarity, or continuity produced by Calea Z. is due to the fact that the 'Memory Continuity Facilitator' function is turned ON by Calea Z. and therefore MCV jumps (jumping from one time/place to another time/place suddenly in a dream) are not as likely.

SIDE EFFECTS
None noted, unless you have an allergy to the stuff. There are no reports (or suspicions by scientists) of ill effects resulting from the use, long term, or short term, of this herb.

PREPARATION & DOSAGE
I will list the three most common methods, then my new method.

1.) SMOKING
Smoke one or two cigarretes of the leaves/flowers. It's a little bitter, but not too bad. Do so right before you are going to sleep, but do NOT smoke it in bed.

2.) TEA
If you are brave, and want to try the tea, take about 3 grams of calea leaves and steep them in simmering (not heavily boiling) water for about 15 minutes. Add honey, sugar, or whatever else you can find to make the stuff taste better, but for the love of God, don't add citrus. TRUST ME. There are various herbs and berries you can add to this to make it taste better. One such berry is called 'magic berry' but unfortunately, I don't have it's latin name. I'll post more about that issue later.

3.) ALGAE CAPSULES
You can get algae capsules at your local herbalist, or maybe even wal-mart. Alternatively, you can empty some capsules of other herbs or supplements that you have found useless, and repack them with Calea Z. insted. Get about 1 gram, and fill two capsules. Ingest about 30 minutes before bedtime.

4.) RESIN RECIPE
Procure a bottle of 190 proof (95%) alcohol such as Everclear. Brand is completely unimportant, so get the cheapest crap you can find. Be REALLY careful, though. This stuff is as flammable as gasoline (petrol, for those of you in the UK.) Place 1 part Calea Z. Leaves in 2 Parts Alcohol in a sealed jar. Leave it for 3 days. Filter out the leaves with cheesecloth, and pour the resulting liquid into baking pan(s.) Allow the stuff to evaporate, and you will be left with a nice disgusting goo. Scrape that stuff into capsules and voila. Uh.. but be careful, and keep in mind that this will be about 5x as potent (maybe more, perhaps a lot more) than just the tea. So remember, the resin resulting from 1.5 grams MAX should be your starting dose. If you MUST, you can fill the algae cap the rest of the way with sugar or whatever else is lying around.

5.) EXTRACT RECIPE
Get the cheapest bottle of Vodka you can find. That suff is about 100 proof, which means it's 50/50 water/alcohol. Use 1 part leaves of calea Z. and 2 parts Vodka. Place in a jar, shake once daily, after one week, strain, pour into a baking pan, allow the alcohol to evaporate, bottle for use. It's less potent than resin, but more potent than tea. I haven't tried this because I don't see the point. It will still taste only slightly better than donkey feces.

Well, that's it. I hope you've found some useful information here. If I missed anything, or if there are any unanswered questions, let me know. I didn't mention anything about combining methods or dosage to results ratios, so if you're interested just ask. Furthermore,I've tried this in conjunction with several other herbs/minerals/vitamins including.. L-hydroxytryptophan (5-htp), vitamin b, kava kava, valerian, neem, echinacia (lol, yes, echinacia.) Let me know if you wanna know the results. I would have posted them all, but I don't want carpal tunnel syndrome.

Izvorna objava: "The Beginner's Guide: Experience with Calea zacatechichi (ID 12224)"; Citation: Davion; Erowid.org; May 31, 2002; erowid.org/exp/12224

Offline Saso

• Administrator
« Reply #18 on: 03 August 2012, 15:54:38 »
... Za danes planiram izpraznit nekaj kapsul in jih napolnit s caleo, da vidim, kakšen (če sploh) bo učinek od tega.

No, takole pa izgleda današnja večerja (4x 250 mg):

Si ne znam niti predstavljat, kake konjske kapsule je uporabljal možakar, ki je sestavil zgornji beginner's guide, da je cel gram spravil le v dve...  :o :mrgreen:

Offline Saso

• Administrator
« Reply #19 on: 04 August 2012, 11:58:37 »
Torej... Tabletke sem pojedel okrog 0:30. Neverjetno je, kako je calea grenka - od popoldneva, ko sem jo pakiral, pa do večera, ko sem jo vzel, so se kapsule tako navlekle grenkobe, da sem jih komaj pogoltnil. :P (Je pa brez dvoma neprimerljivo z mučenjem ob pitju 2 dl čaja...) Približno 20-25 minut kasnej občutim rahle učinke na telo - nekoliko težek želodec in že poznan občutek na obrazu (otrdele ličnice in težke veke). Potem me je menda odneslo.

Zanimivo se mi zdi, da se ne spomnim nobenega nočnega mikro-zbujanja; običajno se namreč zbujam vsaj 3- do 4-krat na noč. Ob 7h zjutraj me je iz spanca streslo nabijanje cerkvenih zvonov, ki je v trenutku odneslo večji del sanj in pustilo nadležen glavobol. Skočim na WC; ko sem se pogledal v ogledalo, sem imel oči rdeče, ko angora zajec, zenice pa skrčene v dve piki. :mrgreen: Opravim svoje, med umivanjem rok se še enkrat pogledam - oči so tokrat bistveno bolj bele, zenice se normalno odzivajo. Pred spanjem enega skadim, potem nazaj v horizontalo. Preden zaspim, se hočem odštevat v sanje, a z odštevanjem pridem le od "1" do "10 - Zavedam se, da sanjam." :mrgreen:

Naslednjič sem se zbudil točno ob 10h - po lucidnih in neverjetno koherentnih in podrobnih sanjah, v katerih se je, zanimivo, prepletalo cel kup RL detajlov (s tem mislim, da sem se v sanjanju spomnil cel kup reči, s katerimi se trenutno ukvarjam v RL, kar sicer ni čisto trivialno - čez noč je namreč bolj aktivna desna, kreativna hemisfera, kot leva, racionalna). Če gre za dejanski učinek calee ali le za odsotnost pohe oziroma placebo, trenutno še ne morem trditi, bom pa vsekakor še testiral.

Offline zaspanka

« Reply #20 on: 04 August 2012, 23:35:30 »
(s tem mislim, da sem se v sanjanju spomnil cel kup reči, s katerimi se trenutno ukvarjam v RL, kar sicer ni čisto trivialno - čez noč je namreč bolj aktivna desna, kreativna hemisfera, kot leva, racionalna). Če gre za dejanski učinek calee ali le za odsotnost pohe oziroma placebo, trenutno še ne morem trditi, bom pa vsekakor še testiral.

O, super, če tale calea res takole deluje. Se mi pa zdi, da se možnost lucidnega sanjanja poveča proti jutru ali pa v takem dopoldanskem spancu. Vsaj pri meni je tako. Mogoče ravno zato, ker se začne takrat racionalna leva hemisfera aktivneje vključevati in se zato nekako vklopi zavest. Efekt je pa aha! sanjam! Sploh, če je velika motivacija za tako početje prisotna. Ravno zato sem verjetno sanjala tiste sanje, ko sem odgovorila da moram racionalni del bolj ozavestit. Nekako je bilo to s tem povezano.
Lahko se pa seveda motim in vse to ni tako ...

Kakorkoli že to je (enkrat bom že ugotovila :D), veliko uspehov s caleo še naprej :)

Offline Saso

• Administrator
« Reply #21 on: 05 August 2012, 13:11:30 »
Hja, po mojem tole ni ravno običajno delovanje calee. Kolikor sem uspel razbrat iz poročil po netu, so ljudje do nje precej zadržani in pravijo, da nima nekih konkretnih učinkov na sanjanje. Vsaj pri večini ne...

Sinoči sem spet vzel isto količino. Tokrat so efekti na telo sicer nastopili prej (cca. 15-20 minut od zaužitja), sem pa sicer precej slabše spal, kot včeraj (sprememba lokacije, prepozna in preobilna večerja, slab zrak v sobi,...), tako da so bili rezultati precej slabši od včeraj... :P

... Se mi pa zdi, da se možnost lucidnega sanjanja poveča proti jutru ali pa v takem dopoldanskem spancu. Vsaj pri meni je tako. ...

Drži. Bolj proti jutru in med kratkimi (dopoldanskimi ali popoldanskimi) počitki (ang. "nap") namreč prej nastopi REM faza, med katero se dogaja večina sanj, zato je seveda tudi verjetnost za lucidne večja. Kot praviš - če je prisotna še velika motivacija, pa sploh. :thumbsup:

Offline Saso

• Administrator
« Reply #22 on: 16 September 2013, 14:24:06 »

Offline Saso

• Administrator
« Reply #23 on: 27 August 2014, 13:44:32 »
Še en "članek" o calei: [ klik ]

Offline Holotropic

« Reply #24 on: 28 August 2014, 07:14:10 »
Jaz pa nimam preveč pozitivnih učinkov s Caleo. Vzela sem jo okoli 3h, ko sem se zbudila po 5 urah spanca. Čisto me je knockoutirala, sploh se nisem zavedala, da spim. Samo zbudila sem se okoli 9h, čisto podrta. Mogoče je bila malo previsoka doza (1g), ali pa, kot si rekel zadnjič, Sasso, lahko da sem šla nekam od koder nisem nazaj prinesla nobenega spomina, ker za tisti prostor še nimam dovolj energije.

Offline Saso

• Administrator
« Reply #25 on: 28 August 2014, 08:45:16 »
Res zanimivo, da te je tako knockoutirala... ??? Hja, kolikor sem raziskoval te zadeve, imajo ljudje do calee precej mešane občutke in pogosto povejo, da (nanje) ne deluje. Roko na srce - dokler nisem začel s kapsulami, tudi pri meni ni bilo kakih učinkov, je pa res, da mi še nikoli ni uspelo spiti 2 dl čaja... :mrgreen: Si mogoče še potem kaj eksperimentirala z manjšimi dozami?

Offline Holotropic

« Reply #26 on: 28 August 2014, 12:24:00 »
Ne še. Imam v planu, samo da se malo spočijem. Zdajle je za mano kar stresen teden in si moram nabrat malo energije pred naslednjimi poskusi, če ne je škoda rastline.

Offline Saso

• Administrator
« Reply #27 on: 28 August 2014, 17:16:21 »
Razumljivo. :) No, ko boš spet kaj eksperimentirala, sporoči (pa nikar ne spet vzet cel gram!! :twisted: ). Me prav zanima, kaki bodo rezultati.

Offline Holotropic

« Reply #28 on: 06 September 2014, 19:43:05 »
Po mijem bom počasi ready za nov poizkus. Koliko misliš, da bi bilo pametno vzeti? Pol grama ali raje četrt?

Offline Saso

• Administrator
« Reply #29 on: 07 September 2014, 09:56:24 »
Jaz bi začel s četrt zvečer pred spanjem in po občutku dodal še četrt ob WBTB. Če se prav spomnim, bi ti morala za naslednjič ostat še polovička, za naenkrat.